Tack!

Allt du gör spelar roll.

Vi värdesätter ditt engagemang. Tillsammans kan vi få ordning på Sverige.

Torgkampanjer

Den 13 augusti 2022

Vi inleder slutspurten av valrörelsen med att prata om tryggheten. Vallentuna är och ska förbli en av de tryggaste kommunerna i både länet och landet. Det förtjänar våra invånare. Genom ett fortsatt tätt samarbete med polis, brandförsvar, föreningar, skola och civilsamhälle ska vi motverka brott och kriminalitet i kommunen för att förstärka och behålla vår trygga kommun.

Valstuga från den 18 augusti – 11 september

Från den 18 augusti 2022 till valdagen den 11 september 2022 kommer Moderaterna tillsammans med övriga partier att stå i Vallentuna centrum med våra respektive valstugor.

Kom gärna förbi en sväng på en kopp kaffe och samtal. Det kommer att ske olika aktiviteter under dessa dagar men besök av region- och riksdagspolitiker. Följ oss gärna på vår Facebook-sida där vi löpande lägger in händelser och besök.

Samtalskampanjer

Under augusti och inför valdagen den 11 september kommer Moderaterna att bedriva samtalskampanjer runt hela Vallentuna för att prata om valet och om kommunen.

Stormöte om landsbyggdsfrågor

Den 14 augusti 2022 klockan 14:00 bjuder Moderaterna i Vallentuna in allmänheten till ett stormöte om landsbygdsfrågor med Moderaternas landsbygdspolitiska talesperson John Widegren.
Mötet är öppet för allmänheten och hålls på adressen Orkesta-Lundby 1, 186 94 Vallentuna klockan 14:00

Är du intresserad av att engagera dig i valrörelsen?

Anmäl dig här till valarbetare för valrörelsen 2022 så kontaktar vi dig för ytterligare information och inbjudan.

Jag önskar engagera mig på följande sätt:

Vara med i föreningens valutskott
    Delta i dörrknackningskampanjer
    Delta i kampanjaktiviteter
    Ringa väljare i telefonkampanjer
    Dela ut flygblad i ex. brevlådor

Läs mer om hur Moderaterna hanterar dina personuppgifter.

Är du intresserad av att engagera dig i valrörelsen?

Jag önskar engagera mig på följande sätt:

Vara med i föreningens valutskott
      Delta i dörrknackningskampanjer
      Delta i kampanjaktiviteter
      Ringa väljare i telefonkampanjer
      Dela ut flygblad i ex. brevlådor

Läs mer i vår integritetspolicy.

Ja, jag vill gå med i Moderaterna

För varje ny medlem blir Moderaterna en större kraft och påverkansfaktor. Bli medlem och hjälp oss i kampen för en ny regering och en bättre politik för Sverige.